Wednesday, October 20, 2010

Kisah Sore Gu...kito


Aku penah ada seorang kwn
seorang yg sopan besama sedikit kenakalan,
usia hubungan agak lama jugak lebih kurang 3 tahun.
namun demikian hubungan terputus sementara...

kini aku telah jumpa kembali.
ku lihat dia totally berbeza
dari bertudung..jadi free hair
aku agak dia terkene kejutan budaya
iyer la dulu dok kg jer
tapi skang dah dok kat bandar
bila di tegur gelak kecik aje dia.

dek kerana org ckp jeles
dia trus remove aku...
hmmm what a pitty..
sekali di pk..aku xdak pun ada apa2 kepentingan
just seorg abg ngan adik...
wlupun begitu..biar lah...
dia dah rasa dia tu hebat, mached n besa diri
aku sekadar tersenyum
bila pk dia...pelik jgk dia tu...
tp tak pe lah...dia suka gitu
tak mati pun dia @ aku...

dah jadi camtu....aku biarkan...
just hope dia sentiasa di bawah lindunganNya
and doa sentiasa mengharap dia berjaya
itu lah yg aku harapkan..

what a pitty on eu
CPU...