Friday, June 1, 2018

KESEDIHAN

Untuk hidup dalam dunia kejam ini Adakah untuk melihat apa yang anda tidak mahu lihat Untuk mengetahui maksud hidup Mengorbankan keperluan anda Tahun-tahun menyeksa diri kita Mengejar takdir kita sendiri Diambil tanpa simpati Tinggalkan kita untuk membasmi kemiskinan Di setiap sudut dan jalan gelap Anda akan melihat mata mereka tertawa pada anda Takut akan kehilangan pegangannya Tiada apa yang boleh anda lakukan Tiada siapa yang peduli untuk menghentikannya Nodody peduli apa yang berlaku kepada saya Tidak ada yang mendengar jeritan yang tidak berkesudahan saya Selamatkan aku dari kesengsaraan saya Terdapat banyak laluan untuk dipilih Banyak cara untuk hidup Banyak cara untuk mengakhiri impian Kami masih kekal, kekejaman anda tidak akan berubah Ketawa dan tangisan kami masih sama Anda mempunyai kisah anda sendiri Anda mempunyai beberapa mulut untuk memberi makan Memakan mereka dengan dosa sendiri Memuaskan keperluan mereka Sekiranya berlaku kepada kawan saya Beritahu saya bagaimana perasaan anda Anda bertemu seseorang tanpa kejujuran Seseorang yang lain ketawa tanpa henti...




No comments: